Standard bemutatkozó weboldal
Szeretnél egy gyors, modern és mobilbarát weboldalt?
Ne aggódj, mi
segítünk!
Mára már valóban igaz a mondás, hogy ha nem vagy fent a
világhálón, nem is létezel. Ne állj ellen az online tér csábításának, hiszen
az internet segítségével több látogatót, ügyfelet érhetsz el. A mi
segítségünkkel a honlapod jól felépített, könnyen áttekinthető és minden
fontosabb információt ideálisan megjelenített lesz. A látogatók könnyen
megtalálják majd, amit keresnek és nem okoz nekik gondot, hogy
eligazodjanak a honlapon.
Brandépítő egyedi weboldal
Legyen a honlapod is olyan egyedi, mint a vállalkozásod!
Manapság nem kis feladat kitűnni a világhálón, hiszen nap, mint nap újabb
és újabb honlapok jelennek meg. Egyre nagyobb munka kiemelkedni a weblapok
tengeréből, hiszen ma már nem elég csupán informatívnak lenned, szinte
kötelező a designos megjelenés és az egyediség. Érdemes a brandépítő
honlapot profikra bíznod, hiszen mi már a honlapod kialakításánál is
figyelünk arra, hogy az marketing szempontból a vállalkozásod arculatába
simuljon. Fontos számunkra, hogy a honlap kialakítása maximális élményt
nyújtson a felhasználónak, logikusan felépített, egyszerűen kezelhető és
reszponzív legyen. Külön figyelmet fordítunk arra, hogy a honlap valóban a te
vállalkozásodat és a te arculatodat tükrözze, ezért a teljes folyamatot
veled szoros együttműködésben visszük véghez.
PPC Kampány menedzsment
A PPC kattintás alapú hirdetést jelent, ennél a hirdetési formánál csak a kattintásokért fizetünk. A PPC kampányok abban segítik a Marketing tevékenységünket, hogy a hirdetésünk ott jelenjen meg, ahol a felhasználónk a téma iránt érdeklődve böngésznek. A hirdetésre kattintva a felhasználók azonnal a hirdetett weboldalra vagy céloldalra jutnak. A PPC kampány sok előnnyel jár, többek között azzal, hogy neked csak a célzott, nyitott érdeklődőkért kell fizetned. A hirdetés árát nem az határozza meg, hogy hányan látták az adott hirdetést, célzott útvonalat épít ki a kereslet és kínálat között.
Nem csoda, hogy a PPC marketing a digitális hirdetések területén az egyik
legelterjedtebb hirdetési mód, hiszen egyedülállóan célzott, többféle
platformon is futhat akár egyszerre is, áttekinthetően felépített és
szélesebb közönséget ér el, az elszámolása pedig könnyen kalkulálható,
egyszerűen elszámolható.
A PPC kampányok legközismertebb típusa a Google Ads hirdetések, melyek a Google főoldalán és display hálózatán jelenik meg. Ugyancsak közismertek a közösségi hálózatokon futott PPC kampányok. A hatásos PPC kampányhoz azonban porfi szaktudásra van szükség, hiszen csak így szűrhetjük ki a felesleges kattintásokat.
A megfelelően működő PPC hirdetéshez szükségünk van:
- Célzott kulcsszólistára
- Figyelemfelkeltő és megfelelően tájékoztató főcímekre és hirdetés leírásokra
- Összehangolt és céljainknak megfelelő hirdetési beállításokra
- Folyamatos ellenőrzésre és finomhangolásra
PPC kampányt létrehozni tehát nem egyszerű, de ne aggódj, a Shopmentor
csapata ebben is a segítségedre lesz!
Kérj árajánlatot még ma!
Optimonk
Növeld bevételeidet egyszerűen! A Shopmentor segít neked az Optimonk beállításában és kezelésében! Bízd ránk Optimonk kampányaidnak elkészítését és monitorozását.
Nincs mennyiségi korlát, szakértő csapatunk annyi kampányt készít el neked, amennyit csak szeretnél! Manapság egy webáruháznak az egyre növekvő kínálat miatt különösen figyelnie kell a vásárlói megtartására, a kosárértékek növelésére és a feliratkozószámok bővítésére.
Növeld bevételeidet Optimonk kampányok segítségével!
- Tegyél speciális ajánlatot kosárérték növelés céljából
- Népszerűsítsd promóciós ajánlataidat
- Növeld Facebook táborodat
- Csökkentsd a kosárelhagyások számát
Fordítás
Intézz mindent egy helyen, fordíttass weboldaladra nálunk! Vállalunk fordítást angol nyelvről magyarra vagy magyarról angolra. Legyen szó blogbejegyzésről, termékleírásról vagy akár egy teljes webáruházról, nálunk jó helyen jársz! Gyorsan és pontosan szállítjuk a kért fordítást mellyel meghódíthatod a külföldi piacot vagy a hazai közönséget – kiemelkedve ezzel versenytársaid közül.
Ne habozz, kérj ajánlatot tőlünk!
Többnyelvűsítés
Nyiss a külföldi piac felé, válj nemzetközivé! Cégünk vállalja weboldala
többnyelvűvé alakítását, így nem csak a külföldi piac válik valós
lehetőséggé, de belföldön is kiaknázhatod azokat a piaci szegmenseket, ahová versenytársaid már nem érnek el!
Dolgozz velünk, kérj tőlünk
árajánlatot!
Keresőoptimalizálás
Érdemes kiemelt figyelmet fordítanunk webáruházunk, weblapunk keresőoptimalizálására, hiszen minél jobb pozíciót nyerünk el a keresési találatok között, annál nagyobb konverzióra számíthatunk. Segítségünkkel weboldalad tökéletesen megfelel majd a Google irányelveinek, így segítünk előrébb kerülni a keresés folyamán.
De mire is kell figyelnünk a keresőoptimalizálás során?
A legfontosabb, hogy weboldalunk minőségi tartalommal legyen ellátva, felépítése strukturált és logikus legyen, valamint valódi értéket, hasznos információt nyújtson a felhasználóinak, vásárlóinak. Bátran állíthatjuk, hogy ha nem fordítunk elegendő figyelmet keresőoptimalizálásra biztosan versenyhátrányba kerülünk azokkal a konkurensekkel szemben, akik felismerték ennek fontosságát. A keresőoptimalizálás nem egyszerű feladat, számos kritériumnak meg kell felelni és rengeteg olyan dologra oda kell figyelnünk, amire nem is gondolnánk. Ne bajlódj a keresőoptimalizálás megterhelő feladatával, bízd azt a profikra! A Shopmentor folyamatosan fejlődő csapata több éves tapasztalattal rendelkezik a keresőoptimalizálás kialakításának területén.
És hogy miért is fontos a SEO?
„A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenésének javítási folyamata. Itt arra törekszünk, hogy egy adott kifejezésre minél előrébb szerepeljünk az organikus, normál találatok között. A keresőoptimalizálás során az organikus, tehát a nem fizetett keresési eredményekre koncentrálunk. Emellett a fizetett hirdetések a Google PPC (Pay-Per-Click) kategóriába tartoznak. Itt azért fizetünk, hogy adott kifejezésekre a mi tartalmunk jelenjen meg jó helyen a hirdetések között. Ezt gyakran szokták SEA-nak is vagy Search Engine Advertisingnak is hívni. A két kategória együtt alkotja a SEM-et (Search Engine Marketing) vagyis a Keresőmarketinget. Azt tehát érdemes látni, hogy a SEM nem más, mint SEO + PPC. Ezt nagyon sokan keverik és a PPC-t is a SEO részének tekintik.”
Forrás: https://thepitch.hu/keresooptimalizalas/
ShopRenter SEO audit feladatainak végrehajtásában segítségre lenne
szükséged?
Több éves tapasztalattal a ShopRenter kiemelt szakértőjeként számtalan
webáruházat alakítottunk már át a ShopRenter által készített auditnak
megfelelően.